[vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/4″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”]
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]

e-Commerce optimisation for the ever-changing web

[/vc_column_text][vc_column_text]
From progressive enhancement to dynamic design
[/vc_column_text]
[vc_column_text]

In the past few years, Mirabeau has acquired the necessary experience to realise successful e-commerce platforms for companies like Jumbo, Praxis, Kruidvat and PARKnSHOP. In this white paper, we describe the approach and benefits of a responsive e-commerce website.

[/vc_column_text]
[vc_column_text]White paper download links:[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/4″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]
Januari 21, 2016
[/vc_column_text]
[vc_column_text]
  • White paper
  • Mirabeau
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/4″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”]
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]

Power to the people!

[/vc_column_text][vc_column_text]
 Ontwerpers en gebruikers zijn aan zet
[/vc_column_text]
[vc_column_text]

Wat heeft de toekomst voor ons in petto? Niemand weet het. Maar het is wel duidelijk dat er een periode is aangebroken vol kansen en mogelijkheden. Het maakt niet zo gek veel uit of je bij een groot bedrijf werkt of dat je misschien zelf een bedrijf bent begonnen. Een klein initiatief kan uitgroeien tot een groot succes; het draait allemaal om initiatief en goede ideeën! Dat is ook de inspiratiebron voor de start-up cultuur én het thema dat dit jaar centraal stond tijdens The Next Web Conference Europe 2014: Power to the People.

[/vc_column_text]
Marketingfacts [Dutch]
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/4″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]
Mei 7, 2014
[/vc_column_text]
[vc_column_text]
  • Article
  • Marketingfacts
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/1″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”]
[/vc_column][/vc_row][vc_row type=”in_container” full_screen_row_position=”middle” scene_position=”center” text_color=”dark” text_align=”left” overlay_strength=”0.3″][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/4″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”]
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/2″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]

Content first

[/vc_column_text][vc_column_text]
Van responsive design naar dynamische website
[/vc_column_text]
[vc_column_text]

Het tonen van relevante content op de juiste plaats en op het juiste moment. Dit designprincipe leeft al sinds dag één van de geschiedenis van het web maar is met de komst van responsive webdesign nieuw leven ingeblazen. Responsive design zorgt ervoor dat websites een stuk dynamischer zijn geworden doordat de layout zich aanpast aan het device. Dezelfde technieken moeten nu worden ingezet om de content te presenteren en rangschikken op basis van de interesse van de bezoeker.

[/vc_column_text]
Frankwatching [Dutch]
[/vc_column][vc_column column_padding=”no-extra-padding” column_padding_position=”all” background_color_opacity=”1″ background_hover_color_opacity=”1″ width=”1/4″ tablet_text_alignment=”default” phone_text_alignment=”default”][vc_column_text]
August 16, 2013
[/vc_column_text]
[vc_column_text]
  • Article
  • Frankwatching
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]